Valoee

I Don´t Work Hard Because I Hate My Body, I Work Out Because I LOVE IT...

Today

Kategori: Personligt

Tjejerna har studiedag idag, fick jag veta igår eftermiddag, så inget plugg och ingen träning, och med det menar jag att jag missar mitt älskade grit!!!! Fick ingen barnvakt heller så det sved till riktigt ordentligt när jag avbokade passet, tar igen det på fredag helt enkelt...Så idag ska jag och tjejena på sko jakt, jag kan inte sitta in med dom, så nu när Valencia ändå är med mig så kan man passa på och hitta nya skor till henne. 
 
Ikväll börjar jag min HLR utbildning, vi har examination på det på lördag, så jag och älsklingen ska träna ända fram till fredag, allt måste gå fel fritt, sen har jag min stora uppgift om sjukdomslära som måste bli klart, men det får jag fixa till imon, oj oj oj, vi är klara om 1 månad och om jag ska vara ärlig så känner jag mig inte alls redo. Känns som man skulle ha minst 3 månader till, men men :( jag får läsa igenom alla mina böcker hela sommaren, så får vi se om man blir något klokare... Nu måste jag fixa håret.. puss på er!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: