Valoee

I Don´t Work Hard Because I Hate My Body, I Work Out Because I LOVE IT...

Regnet bara öser neeer!!!

Kategori: Personligt

Combaten gick okej, va lite trött i kroppen idag kände jag, och så måste det ha vart ngt fel på ventilationen, för fy satan va varmt det va i salen, kändes som man stod och fightades i en bastu, men man får se det från den ljusa sidan: man förbränner ju mer ;) 
 
Det ösregnade när jag kom ut från gymmet, och trots att jag visste att det skulle regna så tog jag på mig fel kläder, och inget paraply, och inget regnskydd till vagnen heller. Så mamma körde hem mig och tjejerna, tack o lov, hade nog sett ut som blöta katter annars haha...Joseph är på AW så jag får mysa med tjejerna, just nu är Disney Junior roligare än jag (mig) så då passar jag på och bloggar istället, och läser dom :) 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: