Valoee

I Don´t Work Hard Because I Hate My Body, I Work Out Because I LOVE IT...

Heeeellloooo Tisdag!!!

Kategori: Personligt

Solen skiner, and so do I! 
 
Hoppas ni mår bra?! Sitter och väntar på frugan som ska komma och hålla mig sällskap hos mammsen, så vi sätter oss på altanen och pluggar och njuter av våren till MAX... har jag nån att dela min nervösitet med också, för idag är det GRIT STRENGHT tjihooo!! jag hoppas att det går bättre idag än sist, idag SKA jag klara av frivändningarna, banne mig annars!! Det får bli nån form av straff om det inte går ;) 
 
Har en fullspäckad vecka med massor av träning, 
Igår körde vi ju RPM & CX, Grit Strenght idag, Imorgon är det Combat, Torsdag; MRL/BP 90 min, fredag Grit Plyo, lördag och söndag combat, och inte minst, styrka efter eller innan ;) VILA VAD ÄR DET?? det gör man under natten hehe
nä dags att fixa tvätten och förbereda min frulle, gjorde en drink förut med äpple, päron och ingefära, ska tydligen vara en riktig boost, men den ser mer ut som en smoothie än en drink, det är liksom lite för tjock, men den kanske smakar bättre än va den ser ut well well..
 
Adda mig på Path: Emmy Jansson
Den finns gratis att ladda ner på Apple Store och Google Play ;)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: