Valoee

I Don´t Work Hard Because I Hate My Body, I Work Out Because I LOVE IT...

Och den sämsta bloggerskan är???

Kategori:

JAG!!!!!

Har varken har lust eller ork till det. ALLT fokus ligger på examinationen nu den 15-16e så allt har lagts åt sidan. träning och tyvärr även familjen :( 1 vecka har gått utan träning nu och jag har världens abstinens. men sen får jag gööööör dåligt samvete att jag inte pluggar. Men det är över snart så det är bara att stå ut. nu måste jag ta mon dotter... puss

Kommentarer

  • Melia säger:

    Men snaaaaaart är du fördigutbildad och klar med din utb! Grymt gjort av dig!
    Förstår din tränigsabstinens, har själv inte tränat på nästan 2 veckor. Sjuk första å nu måste jag komma ikapp med skolan och oj vad man kommer avlida när man väl kommer tbx t älskade gymet ;-)
    Hoppas vi syns där snart å lycka till med allt <3
    Kramar Melia

    2013-06-11 | 17:38:06

Kommentera inlägget här: