Valoee

I Don´t Work Hard Because I Hate My Body, I Work Out Because I LOVE IT...

May. 08, 2013

Kategori:

Vilken toppen dag det va igår! Sol, värme, träning, fika, gott sällskap hehe. Vanne kom ju till mamma igår, något plugg blev det inte, men lite stekning ;) sen åkte vi till gymmet, mötte upp Bellson och körde sedan ett stenhårt grit pass! Jag behövde inte straffas hahs för jag klarade fan alla powerups; en va såpp lycklig efteråt! Frugan och Bellson ska också ha cred dom tog sig igenom passet, för det är fan inget lätt pass - so you go girls!! Sen åkte jag tillbaka till mamma igen och fixade det sista av tvätten. Joseph fick komma till tuve idag för jag hade inte klarat av att ta allt själv, och påvägen hem så kände jag för att ta en fika med tjejerna, så jag messade dom, Vanne va den ända som kunde. så vi möttes upp på frihamnen, för eftersom det va stopp i kollektivtrafiken så va vi tvungna att gå in mot stan, men vad gjorde det? Hur gött som helst va det. En islatte från espresso house, och en liten matbit gick vi upp och satte oss på Götaplatsen och njöt till fullo.. Sen promenerade vi ner igen och skilldes åt... Väl hemma kom jag hem till glada barn och en glad man, då nattade tjejerna och kröp ner i soffan med älsklingen och kollade på the following, ETT MÅSTE!! sen deckade vi gött...

idag är det bara massa plugg, 12 börjar combaten, så pluggar väl på vägen dit med, och efteråt...inga undantag nu, no no no...nä nu jäklar måste jag äta.. min mage! det låter som ett monster som bor där.. puss så länge!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: