Valoee

I Don´t Work Hard Because I Hate My Body, I Work Out Because I LOVE IT...

Jun. 23, 2013

Kategori: Personligt

Glömde dock telefonen hemma under midsommar. så några bilder blev det dock inte. Men kul hade vi allt, mina mostrar och mamma är dom bästa..skratt attack heeela kvällen och god mat. vi övernattade där med så vi slapp åka hem i det pissiga vädret. Men trots vädret så va dagen/kvällen helt perfekt.

och igår och idag är såna lat dagar, får passa på medans man kan, nu på fredag går tjejerna på sommarlov, så jag är ensam med dom under dagarna i 5 veckor, så ja jag behöver få ligga här haha. Imorgon börjar nytt matschema och ny träning som jag ser extremt framemot, med tanke på vad man har tryckt i sig nu. Så om det får ni läsa om på den andra bloggen;

ptvaloee.blogg.se

nu blir det mys med mina prinsessor ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här: