Valoee

I Don´t Work Hard Because I Hate My Body, I Work Out Because I LOVE IT...

Sweet Saturday

Kategori:

Är på väg till frölunda för lite combat, får se hur det kommer att gå idag, har nu tränat varje dag så kroppen kanske är lite trött, men det är bara och hämta kraft från dom andra deltagarna ;) sen blir det en tripp mot Frölunda torg, tänkte fixa naglarna, något jag har velat göra länge, så eftersom jag fyller år nästa vecka så tänkte jag ge mig detta till mig själv haha.
igår va en toppen dag! lunchade med frugan och sen blev det snabb shopping, hitta 3 par byxor för under 500 och en träningsjacka och byxor för 400 love it! Sen va det grit plyo som gällde, det va riktigt tufft igår, men gött som fan haha. sen gick man in och handlade och åkte hem och mös med min finaste man. bra dag med andra ord :)


finaste frugan igår!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: