Valoee

I Don´t Work Hard Because I Hate My Body, I Work Out Because I LOVE IT...

jag BUZZAR...

Kategori: Personligt

Bonaqua® Silver Jordgubb Rabarber

Förra månaden gick jag och hämtade en låda med 12 flaskor Bonaqua® Silver Jordgubb Rabarber, så fort jag kom hem öppnade jag en flaska, om jag ska vara ärlig så trodde jag att det skulle smaka mer, men sen såg jag att dom bonaqua som gör det har juice i sig, så inte så konstigt att det inte gjorde det då, men fräscht och uppfriskande va det, och gott såklart.
Senare under veckan tog jag med 6 flaskor till min vän Katta, där jag bjöd på vattnet till mina andra vänner, dem tyckte säkert det va gott eftersom flaskorna va tomma när jag gick därifrån :)
Sen har jag testat vattnet med lite kiwi-bitar i, och inte nog att det såg uppfriskande ut så va det vrålgott :)
jag köper för det mesta alltid Bonaqua när jag är ute på språng, för jag tycker att det smakar gott, och dom har många goda smaker att välja mellan. Vilket vatten dricker du?
Vad är då Buzzador:

Buzzador grundades 2005 av Pär Thunström. Buzzadors affärsidé bygger på den starkaste kraften att påverka, en väns rekommendation! Vår vision är att knyta konsumentvaruföretag närmare sina konsumenter genom att skapa en direktdialog och kunna lyssna på vad de tycker om deras produkter och tjänster. Redan från början använde vi bloggar för att sprida budskapet till en större skara människor. I takt med att sociala media har ökat lavinartat har vi lanserat nya produkter och integrerat bloggar, Facebook, Twitter mm i vårt erbjudande.

 

Vår produktportfölj har ökat för att möta våra kunders önskan att Buzzador skall ta ett helhetsansvar för företagens aktiviteter i sociala media. Buzzador har nu fem verksamhetsområden, alla inom Word of Mouth Marketing (WoMM) och Social Media Marketing (SMM). När vi startade Buzzador hade vi bara en produkt, BuzzadorBUZZ. Idag har den kompletterats med BuzzadorBLOG, BuzzadorINSIGHT och BuzzadorDEALS. Från årsskiftet kommer vi att lansera BuzzadorBRAND ADVOCATES som kommer att förändra marknadsavdelningarnas sätt att jobba för alltid!

 

Vår viktigaste tillgång är våra 250.000 medlemmar, de så kallade Buzzadorerna. Det är med hjälp av dem vi sprider vårt budskap och det är dem vi erbjuder att testa, buzza och framför allt tycka till om produkter och tjänster.

 

Buzzador är idag verksamt i hela Norden vilket gör att vi kan serva såväl små lokala företag som de nordiska integrerade företagen som vill genomföra kampanjer i alla länder samtidigt. Genom vår allians med BzzAgent och TRND kan vi dessutom med en kontaktperson genomföra synkroniserade kampanjer i 17 länder i Europa och Amerika.

 

Bli först med att prova nya produkter och tjänster

Som Buzzador har du möjlighet att prova nya produkter och tjänster. Allt du behöver göra är att berätta om dem för dina vänner, öga mot öga och/eller via sociala medier. Att vara Buzzador är gratis och innebär många spännande möten mellan dig, dina vänner och nya produkter eller tjänster.

Känner du igen dig?

Är du en nyfiken person som tycker om att prova nya produkter och tjänster?

Pratar du med dina vänner regelbundet både fysiskt och online, genom bloggar
och sociala nätverk? Bra, då kan Buzzador vara något för dig!

 

Genom att vara med i våra kampanjer skapar du spännande möten mellan dig, dina vänner och olika produkter och tjänster. Som Buzzador får du möjlighet att, tillsammans med dina vänner, testa och påverka nya produkter och tjänster innan de kommit ut på marknaden.

 

Som Buzzador sprider du budskap om produkterna till vänner och bekanta öga mot öga, via din blogg, Facebook, Twitter eller andra forum och kanaler som du är ansluten till. Rapportera sedan dina erfarenheter av kampanjen och produkten på vår hemsida. Du kan också skicka in bilder och filmer från dina buzzningar som sedan publiceras på produktens kampanjsida.

Vill du registrera dig som Buzzador på en gång? Till registrering

Kommentarer


Kommentera inlägget här: